Каліграмування високої прози Михайла Стельмаха - вияв асоціативно-ігрового потенціалу читача "міжпокоління" Y-Z
КАЛІГРАМУВАННЯ (створення каліграм - графічних загадок, які стимулюють образне мислення, розвивають спостережливість і вміння концентруватися) на уроках літератури - це креативна візуалізаційна навчальна діяльність, яка дозволяє відтворити уривки прчитаного (цитувань) у піктографічно-текстовій асоціативній мініатюрі. Ось як нам вдалося це зробити із деяким цитованим матеріалом з повісті Михайла Стельмаха "Гуси-лебеді летять..." із гімназистами 3(7)-А класу, які народилися в міжчассі теоретичного апостолювання поколіньY-Z (https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%BE%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D1%96%D0%BD%D0%BD%D1%8F_Z).
Дякую, що поділились словоквіттям каліграмування.
ВідповістиВидалити