Цифрові технології на уроках філологічного спрямування в НУШ - просто легко (просто, легко)!


    
Для тих, кого, дякувати Богові й земним ангелам-воякам, ПЕРЕМОГОАТЛАНТАМ, оминають біди воєнного рашотнрору, прийдешнє таки швидко надходить. І ми, ті, хто на освітньому фронті маємо робити усе від нас залежне, аби міжчасся з прийдешнього в майбутнє не запрірвилося для тих, кому завтра творити славу України, а стало світлом легкокрилого самостановлення.Не останнє місце в поборюванні зусиль для поступу займає освоєння й використання цифрових технологій, технологій дистанційного та змішаного навчання в навчальному процесі НУШ (основної школи). Це неважко, якщо прагнути безперервного самовдосконалення, діяльнісної освітоходи в ногу з часом із учнями/ученицями й для них. Власне, в контексті вищевисловленого напрошуються такі перефразовані вірші за поезією Максима Рильського "Мова": 

Не біймось технологій цифрових - 

Це рух вперед, а не сумне провалля... 

Черпаймо, як розумний садівник, 

Достиглий овоч для майбутности пізнання... 

    Пропоную як тренер-педагог власні андрагогічні (пов'язані з навчанням філологів/філологинь, які з наступного навчального року будуть працювати з 5-класничками/-класницями НУШ) персоналтехнологізовані родзинки. Призволяйтеся! 

ПІВТОРАКІЗМИ: відсебеції щодення 

День 1ий. Курси НУШ. 27.06.2022 

День 2-ий. Курси НУШ. 28.06.2022 

чи 

День 1-ий. Курси НУШ. 20.06.2022

 

Коментарі

Популярні публікації